måndag 30 januari 2012

STOR bloggpaus!

Rubriken säger det.. Jeppjepp! Men tänker inte säga förlåt.. Fast där sa jag ju det, hahah! :) Men, ska göra som min kompis gör, skriver när jag känner för det eller har nå att skriva om!
För just nu har jag inte mycket att skriva om. Ska låta mina naglar växa och låta dom vara ett tag utan lack, men nu har jag ett top coat på mig så det glänser lite!


Jag vill ha en ny blogg oxå.. Typ som jag skriver om min vardag. För här skriver jag ju bara om mina naglar ju! Ska fråga mamms och papps sen, och ja, jag kallar mamma och pappa mammas och papps! :)


Här kommer lite låtar jag lyssnar på 24/7!









Ska börja lite längre inlägg med musik och så. 
Och så vill jag bara hälsa till mina två bästisar som är i värmen utan mig! D;
Saknar er <3<3 När ni kommer hem så får vi hitta på nå skoj!

Dom är inte på samma ställe och inte samma land heller men dom åkte typ samtidigt! E åkte typ 2 dagar innan F åkte.. Puss på er!

En liten dikt som jag ville skriva, är inte från mig men!

Jag såde några blommor en för varje vän.. Jag tror att det var fyra särskilt minns jag en.. Men det blev höst och vinter och blommorna de dog, men på våren kom dom åter, men bara 3 stod kvar och log.. Det kom moln stora och grå.. Och nästa gång jag fann dem var dom bara 2.. Sen kom solen med allt ljus den har.. Och där står det en ensam blomma kvar.. Du färdas i solsken du drunknar i regn.. Men en sak är säker du e en riktig vän! <3

Beskriver många vänner som jag känner!.. <3

Byebye xoxo Bella ;)

2 kommentarer:

  1. Svar på frågan:

    Ja vi är bästisar :)
    kul att du gillar videosarna!

    SvaraRadera
  2. Bellis jag tkr att vi kan hitta på ngt alla tre? <3 puss på dig med;)

    SvaraRadera