söndag 15 januari 2012

Ja må hon leva..

Japp! Jag fyller år idag :):) Hahah, här kommer presenter jag fått på mitt kalas och nu idag! :)

 Super-goda cupcakes som jag och mamma gjorde! :)
 Från: Felicia, tack gumman! :)

 Från: Felly
 Från: Felly :)))
 Från: Felly ;D
 Från: Emilia, tack hjärtat! :) <3
 Från: Lina och Emma, tack så mycket! :)
 Från: Lina och Emma
 Från: Bella, tack Måns! :DD Haha
 Från: Bella
 Från: Lina & Emma
 Från: Lina och Emma
 1:a nagellackspaketet: Jully, tack kompis :P <3 :) 2:a nagellackspaketet: Pawo, tack snygging :)
 Från: Pawo
 Från: Emilia
 Från: Lina och Emma
 Från: Lina och Emma
Från: Bella
 Från: Lina och Emma
 Från: Emilia och Felly
 Från: Emilia och Felly
 Från: Mamma och pappa + Bror
 Från: mamma och pappa + bror
Från: Mamma och pappa + bror

Hade lite bråttom när jag skulle göra inlägget, så orkade inte vända alla bilder, hahah det duger väl ändå?! :)

Byebyebye <3



1 kommentar:

  1. deeeet var jäätte najjs på ditt kalas bäääästabellis<3<3 ;) /Emilia "kerstin" :D

    SvaraRadera