måndag 9 januari 2012

Fransk manikyr & Svart vitt!

Hej, det var ganska länge sen jag bloggade, det är nog på grund av att jag har haft fullt upp på lovet, har hängt med mina kompisar och varit på ett spahotell med familjen!
Imorgon börjar skolan, känns tråkigt.. BLÄÄÄ!!! :(

Här kommer iallafall min franskmanikyr som jag hade för ett tag sedan!


Tyckte det blev väldigt bra faktiskt! :)

Här kommer även mina naglar jag gjorde nyss, och inte bara det, det är steg-för-steg oxå! :)

 1. Sätt ett grundlack, för då håller färgen mycket längre!
 2. Sätt sen ett vitt nagellack ovanpå, ta gärna 2 lager, annars kan det synas igenom!
 3. Dra svarta streck med ett vanlig svart nagellack över halva nagel, så som jag gjort!
4. Gör som småa blomblad bredvid den svarta randen längst ut, du kan änvända dig av, tex. En tandpetare eller en nagellackspenna!
5. Ta gärna toplack på, så det glänser extra fint! *

Kramkram / Bella <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar