lördag 27 augusti 2011

Äntligen!

Nu tar jag tag i det här! Jag har äntligen målat mina naglar..
Vi var i stan idag, jag och min familj. Jag köpte 5 nagellack och ett paket lösnaglar
Här kommer bilder :)


Här är mina läsnaglar! Jag vet inte hur mycket dom kostade men det var märket depend och dom var självhäftande.


Det här nagellacket kostade 10 kr. Märket hette ZTIZ!


Detta är rosa och likadant som det vita nagellacket. Och kostar också 10 kr.


Ett genomskillnigt överlack som gör att det glänser är alltid bra att ha. + Jag och mamma har slut sånt x) Jag vet inte hur mycket det kostade för att det var 3 betala för 2. Alltså märket depend!


Ett svart depend! 3 betala för 2...

Det här nagellacket ÄLSKAR jag. Det är som metall aktigt och ser såå coolt ut på naglarna. :) Som sagt 3 betala för 2..

4 av det nya nagellacken använde jag till målningen idag! Alla förutom det rosa.. Jag vill säga att ingen kan få perfekta naglar, utan att det kommer utanför. Så ingen kan vara perfekt på det!!!

Byebye.. Vi får see om vi hörs imorgon! <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar