söndag 21 augusti 2011

Första inlägget! Nice :)

Hej! Det här är första inlägget i min blogg. Kuligt! :)
Jag är inte direkt så van vid det ännu, men det löser sig nog.

Idag målade jag naglarna på ena handen, men sen kom jag på att det inte var så smart av mig för att jag skulle duscha senare och så kanske det skulle åka bort. Jag målade naglarna för att vi börjar skolan imorgon. Menmen.. Här får ni bilder på naglarna hur det ser ut och även på nagellacket jag använde till det.



Så ser det ut när jag har målat dom!!



Det här är Isadoras nagellack i rosa färg nr. 617 och färg: dolce vita! Jag vet inte hur mycket den kostar med jag tror det är 67 kr. Den använde jag iallafall som "grundfärg"



Den här använde jag som prickar och streck. Den är från en frisörsalong, det går att ha som en liten penna (det var så jag gjorde prickarna) Eller som en pensel. Jag kommer inte ihåg hur mycket den kostade!


Och den här använde jag också som prickar, som på förra bilden!


Det var det naglarna, jag tror det blir mer imorron efter skolan! Men vi hörs så länge. Kram :)
P.s önska mig lycka till! ;*

1 kommentar: