måndag 12 september 2011

Bildbomb!

Hej alla glada/sura! Jag vet att det var läge sen jag uppdatera, men jag har inte haft lust med det och så. Men jag hoppas ni förlåter mig iallafall. Här kommer en liten inspirations bomb, med massor med naglar som jag hade så väldigt gärna kunnat göra! En del är lite överdrivna men dom är ändå rätt coola.Tänk vad mycket tid en del lägger ner på sina naglar!

                                                          Simpsons familjen! Såå sköna :)

                                              Bild tagen ifrån www.lackatochklaart.blogg.se

                                                                      Filmen trassel :)

                                                       Tröst naglar för Harry Potter slutet!

                                                             Hur snygga som helst <3




                                                                           Snyggt! :)

                                                     Svampbob, bläckvard, Patrik :)
                                                                             Söta! <3
                                            Lite för mycket? Men tänk vad pilligt det borde vara?!

Jag kommer nog snart måla naglarna! Men inte idag, vi får se! Men vi ses någon annan dag. Jag tog iallafall tid att göra ett inlägg! :)

Hejdå! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar