torsdag 14 juni 2012

Manikyr penna!

Hej! (:
Jag har inte bloggat på några dagar nu för att jag inte har haft några naglar att göra eller något annat att skriva om. Jag vill gärna att ni ger förslag om vad jag ska göra för några naglar. Snälla! Det tar typ 1 minut att skriva en kommentar, så ge förslag vad jag kan göra för några naglar. Vad som helst! 
Det jag egentligen tänkte skriva om var att jag vill ha en Manikyr penna! Den verkar så bra, min bästis har en och hon tycker att den är jätte bra.
Jag tror jag kommer köpa den när jag får min månadspeng om en vecka ungeför, här kommer en bild på pennan! :D

 Visst är det snyggt?! :=) <3<3

2 kommentarer:

  1. Gör tidnings naglar :) /Pawo

    SvaraRadera
  2. Ja,jag har tänkt försöka mig på dom. Ska göra dom snart, innan sommarlovet är slut iallafall. :)

    SvaraRadera