söndag 24 juni 2012

Like a Boss!

Hej! Nu har det ju varit midsommar och så, så jag har inte kunnat uppdaterat eftersom jag har varit social med vänner å familj. ;)
Idag gjorde jag nnya "choklad" naglar, blev ganska nöjd faktiskt.
Jag är på askalasbra humör idag, för jag fick veta att mina söta kusin Veronica kommer upp om ca. 2 veckor!!! <3<3<3 :D:D:D:D omg..

Här får ni några bilder på mina naglar som jag har nu, naglar som jag hade för ett tag sedan och mina tånaglar, plus lite bilder från midsommaren.

Fransk manikyr, blev väldigt nöjd! :)


 Våran goda maräng tårta! :D


NU TILL EN ÖVERRASKNING! STEG FÖR STEG!!! xD
Detta blir steg för steg på mina naglar jag har nu! :)


 Börja med att ta ett underlack som skyddar nageln.
( Förlåt för smutsiga naglar undertill )
Ta ett lack och dra över på hela nageln.
Jag tog två lager så jag vet att det täcker helt.
Gör sedan " rinnande choklad " på.
Ta sedan ett top coat så att det glänser och håller längre.
Dom här nagelgrejerna använde jag mig av!

*

Så där, nu blev det ett långt inlägg med ganska så många bilder, just nu sitter jag och snackar skype med min  underbara vän Pawo! <3 Snart drar jag ut och hoppar studsmatta. :) <3
Vi får se när jag uppdaterar, kanske tar kort på alla mina nagelgrejer och sånt bara för att vara uppdaterad. Men vi hörs så länge iallafall! xo Bells <3

3 kommentarer:

  1. åååh vad fina naglar du har! har du köpt en sån där manikyrpenna? :D<3 /memme.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, tack så mycket! Nej, jag har inte köpt en manikyr penna ännu. Vi får se när det blir. ;D <3<3

      Radera
    2. hahha okeeeeeeyy! :D<3

      Radera