onsdag 4 april 2012

Hejs svejs! (:

Hej! Äntligen ska ni få flera bilder på några nya lösnaglar jag har gjort, och på mina naglar jag har nu!

Chiaooo :)

1. Tiger, grr... ;)
2. Peace! :D
3. Typ spets.. xD
4. Tärningsnagel
5. Satan, glömde vända bilden.. Hoppas ni ser att det är typ en sol med några moln iallafall! :)
6. Min älskade PANDA!! <33<3
7. "Påskkyckling"
8. Min egen design! :)
 9.Angry Bird, dock lite failad tycker jag själv!
Mina naglar som jag har nu! :)

Fråga: Vilken av naglarna tyckte du var snyggast av lösnaglarna? Svara gärna i en kommentar på bloggen <3
Den nagel som får mest röster ska jag göra en steg för steg på!!:)

4 kommentarer:

  1. JAG TYCKER PANDAN VAR ASCOOOOL! :D /memme

    SvaraRadera
  2. Alla var snygga&coola och jaa! ;D SUPERFINA!

    SvaraRadera
  3. oj oj oj..
    Det här blir svårt alla var ju snygga! :)
    men jag tkr nummer 1, 2, 3 (nr ett kan du ju göra med andra färger också) 4, 8, 9
    :D :) ;) Hehee, det vars mer än bara en :D
    du är verkligen duktig<333
    // felly

    SvaraRadera
  4. jag menade att du kan göra med andra färger på nummer 3 ! haha :D <3
    / FElly

    SvaraRadera