fredag 20 april 2012

Baby you light up my world like nobody else! *

Heeej, nu ska jag visa min steg för steg på mina panda-naglar och en teckning jag har gjort! :)

 1. Ta en vit färg och gör som jag har gjort på mitt finger.
 2. Ta sedan svart nagellack och gör nos, ögon och öron. ( ha helst en 2 way pen här, det kan vara lite pilligt annars)
3. I dom svarta ögonen sätter du vit färg, och sedan i dom vita sätter du tex, brun eller blå. 
Då vart det färdigt! :D Svårare än så är det inte.

Varsågod Lina, det var mest för dig jag la upp den här bilden för att du inte har fb eller bdb. Puss! :)

Ja. Det var dagens inlägg, när jag kom hem från skolan tog jag på mig träningskläder och sprang å jogga lite. :) 
Det var väl det jag tänkte säga, nu ska jag bara ta det lugnt och vänta tills vampire diares börjar. Nej Lina, den här gången ska jag inte missa det! :) <3
Puss å Kram / Bellaaaaaaaaaaaaah ;)
P.S nu är det helg även fast jag bara gått skola 2 dagar denna vecka o.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar