onsdag 2 november 2011

Vill ha!

Jag fyller snart år, och så är det ju snart julafton så det är läge att kolla lite julklappar! Vill ha en blåsapa, det är så otroligt söta.. Men har läst lite, och de som har en sådan har skrivit att de är dåliga att torka naglarna med!. Så jag vet inte, men det är så söta ju.. Sen vill jag också ha fler nagellacks pennor! Då är det lättare att göra fin dekoration. Jag hittade dock en julklapp till mig själv på mamma´s nattduksbord. Förlåt mamma! :)
Det var en fin julklapp iallafall, ett nagellack tror jag att det var. Hoppas att jag glömmer bort de så det blir lite roligare på jul!..

Lite bilder får ni här på det jag vill ha i julklapp, det är de jag vill ha med "naglar".
P.S, bilderna är från google!


                                                     Kolla vad många! Vilken dröm.. zZzZ


  Det här gula och orange färgade nagellacket har jag. Det är samma märke,
men dock är dyrare.

Jag hoppas mamma och pappa får lite förslag på julklappar och födelsedags presenter nu! :):) Hejdå.

1 kommentar:

  1. Sv: Har sett de innan, men inte testat. Men tack för tipset, ska tänka på det nästa gång :)

    SvaraRadera