tisdag 1 november 2011

Nu så! :)

Hej, nu kommer lite bilder på mina naglar som jag har gjort nyss och ett par jag hade förra helgen! :) Idag ska jag till tandläkaren, hoppas det går bra så jag inte har några hål :P Jag tror inte det iallafall.

Ni ska också få se bilder på när det snöade hos oss för två veckor sen. Haha, det ser lite knasigt ut! :)

                                                 Det här är mina naglar för tillfället!

        Det här använde jag till! Ett turkost grafitti nagellack, som kostade 15 kronor på Lindex ( det var rea )

                          Det här kostade 23 kronor och kommer från Lindex det med, det är nr. 170!

  
De här nagellacket är egentligen mamma´s, jag tror det kostade 25 kr, men det är ganska lite kvar  så tror jag snart ska slänga det!



Nu kommer snö bilder !:)

Haha, lite fult, en båt när det är snö? Och en cykel? x)
                                         Det kom inte så mycket, men lite kom det iallafall! :)

                                              Här är mina naglar som jag hade förra veckan! :)

                       Det här gjorde min bästis på mig när hon hade kalas i helgen. Mycket fint E! :)

2 kommentarer: