söndag 14 oktober 2012

Halloween!

Hej! Har inte bloggat på ett tag, vet det. Men jag kan ju inte lägga in bilder från iPaden och då blir det ju tråkigt om jag ska blogga utan bilder hela tiden. Ska kanske byta till blogg.se istället.. Får se. Men isåfall så säger jag ju till.

Snart är det halloween och då tänkte jag göra några bajsiga naglar till bloggen. Får se när det blir, men ska göra det iallafall.
Medans ni väntar på att jag ska göra några halloween naglar så kan jag ju ta några inspirationsbilder.
P.S ALLA BILDER ÄR FRÅN GOOGLE, ANTECKNA! <3

 Någon av dom här naglarna tror jag att jag ska göra!




 Här får ni också en tutorial på hur man kan göra spindel naglar xd

Fett nice! (:

Om ni vill veta vems dator jag har så har jag banans computer. Hennes blogg kan ni checka här: www.feliiciaenstrm.blogg.se <3
PUSSPUSS JAG BLOGGAR SNART IGEN!

1 kommentar: