onsdag 23 maj 2012

Pepepep!!

Tjolla! Ni kanske såg i mitt förra inlägg att det jag skriver är jättekonstigt, det är för att min iPad vill "rätta" mig för den tycker jag skriver fel "ord" ;) Men, nu ligger jag i sängen och slänger upp ett snabbt inlägg innan jag somnar. Är jättetrött! Har varit det hela veckan nu.. Jag krånglar fortfarande med att få in bilder på bloggen med iPaden, hoppas verkligen jag löser det. För eran skull oxå! Igår när jag hade blåa och rosa naglar så skulle jag klösa bort det ( hade haft det i 4 dar ) för att det hade åkt bort lite, så såg jag att dom hade blivit missfärgade!!!!!! Nejjjj!!! I grönt oxå... :( men det har börjat åkt bort nu, så vi får se hur det blir! På skolan vill jag helst ha långa och fina naglar, har inte bestämt mig än om det blir fransk manikyr eller ljusrosaglittrigt med lite tillägg, men får tänka mer på det senare. Just nu har jag nästan fullt upp med skolan, i slutspurten ;} har 2 prov.. Men jag fixar det, det har jag bestämt :) Har inget mer att säga nu, så jaaa... Går väl och dejtar kudden ;D Hahah xo Bells <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar