lördag 22 oktober 2011

Tjo!!

Hejsvejs! Inatt har min bästis sovit hos mig, vi hade jätte kul och chattade med två personer. Nu ska ni få se hur mina naglar ser ut, och när jag har bakat idag (muffins) väldigt lätta att göra!

                                                                         Yin & Yang
                                                                          Peace <3
                                                                        Hjärta
                                                                            Sol :)
                                                  Smiley, man ser inte så bra. Men..
                                                                Grafitti nagellack :D

                                                                     Jordgubbe :P
                                                                  Prickar (missbildade)
                                                                     Smiley igen!
                                                     Muffins, har gjort 15 stycket till.

Så, nu har jag varit lite social, med mina typ 4 läsare :P Haha . Varsågod Pawo, nu har jag uppdaterat bloggen rejält! :D

2 kommentarer:

  1. Tycker att dina naglar är superfina. Du ska få måla mina naglar igen. Gärna innan helgen så att de är fina på skoterns dag. (Muffinsarna var jättegoda)

    SvaraRadera
  2. Tack mamma! <3 Ja, muffinsarna var jätte goda :) Puss

    SvaraRadera